Szeretnél egy dinamikus, innovatív csapat tagja lenni, ahol minden nap új kihívások és lehetőségek várnak rád? Partnerünk egy Medior Hr Specialistát keres, aki kiváló kommunikációs képességeivel és ügyfélközpontú hozzáállásával támogatja üzleti növekedésünket.
Miért érdemes csatlakozni hozzánk?
Partnerünk 2010-ben alakult, és azóta is töretlenül fejlődik. Fő profiluk a szoftverfejlesztés, tesztelés és üzemeltetés. Két modern irodájuk van, Budapesten és Debrecenben.
Feladatok
Onboarding tervek kialakítása, onboarding folyamat szervezése és adminisztratív támogatása
Munkatársi exit interjúk tartása
Tréningek, fejlesztési programok szervezése, koordinálása, adminisztratív támogatása
Munkavállalói értékelések ütemezése, szervezése, adminisztratív támogatása
Szakmai beszélgetések előkészítése - ütemezése, szervezése, adminisztratív támogatása
Mentor programmal kapcsolatos szervezési és adminisztratív feladatok ellátása
Munkavállalói elégedettség mérés szervezése és támogatása
Belső programok szervezése és részvétel a lebonyolításában
A belső kommunikációs eszközök és csatornák fejlesztése és működtetése
A belső kommunikációs csatornák tartalommenedzsmentje és az ezekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása
Munkaügyi adminisztráció támogatása
Egyéb információk
Lokáció: Debrecen (irodai munkavégzés)
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.