HR Referens (Pécs)

  • Munkavállalók személyügyi anyagainak pontos kezelése
  • Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő ellátása
  • Bérszámfejtés előkészítése, teljesítési igazolások adminisztrációja
  • Szabadságok, táppénz, utazási költségtérítések és egyéb elszámolandó tételek feldolgozása
  • Szoros együttműködés a központi bérszámfejtő csapattal, valamint a pénzügyi csoporttal
  • Folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel, kölcsönzött munkavállalókkal

Elvárások / Requirements

  • Minimum középfokú végzettség, felsőfokú, szakterülethez relevánsan köthető végzettség előnyt jelent
  • Munkaerő-kölcsönzésben VAGY munkaügyi feladatok ellátásában szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat
  • Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt.)
  • MsOffice programok készségszintű használata (különösképp Excel és Word) Pontos, igényes, precíz munkavégzés
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen

Amit nyújtunk / Benefits

  • Nemzetközi, piacvezető vállalat tagja lehetsz
  • Hibrid munkavégzési lehetősége adott (irodai+home office), amennyiben irodából dolgozol, korlátlan kávé fogyasztást biztosítunk
  • Teljeskörű juttatási csomagban részesülhetsz (fix alapbér, teljesítményalapú jutalék, cafeteria)
  • Tagja lehetsz egy profi, támogató csapatnak, ahol lehetőséget nyújtunk a fejlődésre és szakmai előrelépésre
  • Modern munkavégzési eszközöket használhatsz (mobiltelefon, laptop, pool autó)
  • Családbarát munkahely vagyunk, így ennek megfelelően támogatjuk a kollégáinkat

a0tbI0000099M8aQAE

JELENTKEZEM