HR referens
Főbb feladatok, munkák:
- Munkavállalók személyügyi anyagainak pontos kezelése
- Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő ellátása
- Bérszámfejtés előkészítése, teljesítési igazolások adminisztrációja
- Szabadságok, táppénz, utazási költségtérítések és egyéb elszámolandó tételek feldolgozása
- Szoros együttműködés a központi bérszámfejtő csapattal valamint a pénzügyi csoporttal
- Folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel, kölcsönzött munkavállalókkal
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség, felsőfokú, szakterülethez relevánsan köthető végzettség előnyt jelent
- Munkaerő-kölcsönzésben VAGY munkaügyi feladatok ellátásában szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat
- Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt.)
- MsOffice programok felsőfokú használata (különösképp Excel és Word)
- Pontos, igényes, precíz munkavégzés
- Kiváló probléma megoldó képesség
- B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen
Amit kínálunk:
- Széleskörű béren kívüli juttatások
- Professzionális, támogató csapat
- Jó hangulatú, kellemes irodai munkakörnyezet
- Határozatlan idejű munkaviszony
- Folyamatos fejlődési lehetőség
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Gyöngyös