• Toborzás-kiválasztás szellemi területen
  • Be- és kiléptetések kezelése
  • Munkavállalók adatainak nyilvántartása 
  • Szervezeti változást érintő áthelyezések, szerződés módosítások kezelése
  • Folyamatos kapcsolattartás a területek vezetőivel, igény esetén tanácsadás
  • Bérszámfejtés előkészítése
  • Munkavállalói elégedettségi intézkedések, motivációs rendszer kialakításában aktív részvétel
  • A cégcsoport HR munkatársaival való szoros együttműködés

Elvárások:

  • Minimum középfokú / szakirányú végzettség 
  • Munkaügyi ismeretek, aktuális szabályozási rendszer ismerete 
  • 3-5 év releváns szakmai tapasztalat az operatív feladatok ellátásában, és teljes szervezetet érintő, átfogó projektek lebonyolításában is
  • Proaktivitás és kezdeményezőkészség
  • Önálló, nyitott személyiség
  • Kiemelkedő problémamegoldó készség
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • MS-Office programcsalád felhasználói szintű ismerete
  • Előny Nexon program ismerete, Nexon TIME program ismerete

Egyéb információ az állásról:

Lapterjesztéssel, kereskedelemmel és logisztikával foglalkozó cégcsoport megbízásából HR MUNKATÁRS munkakörbe keressük az új kollégájukat, aki RÉSZMUNKAIDŐBEN, heti 20 órában felelne az egyik 50 fős leányvállalat HR feladataiért. Legfőbb feladata a teljes HR területének koordinálása, a munkatársak megtalálása és a meglévők megtartása, motiválása. Ideális lehetőség egy visszatérő kismama részére. Ha van már 3-5 év tapasztalatod a HR területén és szívesen teszel rendbe folyamatokat, készítesz és vezetsz be szabályzatokat, úgy várjuk jelentkezésed.  

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li><span style="font-weight: 400;">Stabil, összetartó HR csapat</span></li> <li><span style="f
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR referens Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Munkavállalók személyügyi anyagainak pontos kezelése Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő ellátása Bérszámfejtés előkészítése, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE