A cégről

A Pannon-Work Személyzeti Szolgálató Zrt. saját, tatabányai csapatába keres HR munkatárs / adminisztrátor munkatársat.

Feladatok

  • Munkaerő-kölcsönzési projektek adminisztrációja, bérszámfejtés előkészítése
  • Dokumentumok összekészítése, ellenőrzése, továbbítása
  • Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos adminisztráció
  • Folyamatos kapcsolattartás hivatalokkal
  • Munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok pontos, precíz ellátása

Elvárások

  • Minimum érettségi
  • Felhasználó szintű számítástechnikai ismeretek, preferáltan Word, Excel

Előnyök

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Munkaidő hétfőtől péntekig 08:00-16:00
  • Béren kívüli juttatások
  • Utazási költségtérítés
  • Folyamatos képzések, fejlődési lehetőség
  • Barátságos céges kultúra
Cégnév: Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR ügyintéző Pest megye

Legyél csapatunk mozgatórugója! Ha szeretsz emberekkel dolgozni, könnyen teremtesz kapcsolatot és számodra nincs lehetetlen, akkor mi Téged keresünk! ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR specialista Győr-Moson-Sopron megye

Toborzási és kiválasztási feladatok (szellemi és fizikai pozíciókra egyaránt) Kiválasztási csatornák és hirdetések kezelése Pályázati anyagok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE