A TR Hungary Kft egy angol multinacionális cég magyarországi leányvállalata. A cég kötőelemek, ipari rögzítések forgalmazásával foglalkozik.
A lendületes magyarországi fejlődés miatt a cég vezetősége úgy döntött, hogy egy HR területen dolgozó kollégával bővíti a csapatot.
HR munkatársat
keresünk az alábbi feladatok ellátására:
Feladatok:
- állásinterjúztatás, kiválasztás, álláshirdetések összeállítása és publikálása
- HR adminisztráció (ki- és belépők papírügyeinek az intézése a könyveléssel, bérszámfejtéssel együttműködve, különböző személyügyi dokumentumok kezelése, nyomtatványok készítése és kiosztása…)
- rendezvények, csapatépítők, karácsonyi partyk szervezése
- a központi/regionális HR stratégia implementálása a magyarországi egységben
- a cég vezetőségének támogatása minden HR területet érintő kérdésben
Elvárások:
- Szakirányú felsőfokú végzettség
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás (írásban és szóban is)
- 1-3 év HR területen szerzett gyakorlat
Olyan munkatársat keresünk, aki szívesen dolgozna egy családias hangulatú, stabil munkavállalói csapattal (kb. 40 fő dolgozik jelenleg a cégben) és élvezné azt a kihívást, hogy a Bécsben dolgozó regionális HR vezető irányítása mellett Magyarországon egyszemélyben látja el a teljes HR terület működtetését.
Amit adunk:
- Hosszútávú munkalehetőség
- Karrier és előrelépés lehetősége egy angol multinacionális cég keretein belül
- Rugalmas munkaidő
- Alkalmanként Home Office
A munkavégzés helyszíne:
Szigetszentmiklós