Az Eleven Kft. egy családi vállalkozásból vált a hazai vízicsúszda-ipar piacvezető szolgáltatójává, de a szenvedélyünk nem ér véget a csúszdáknál: vizes élményelemekkel, csúszdaelektronikával, tervezéssel és tematizációval is foglalkozunk, és már több mint 180 helyszínen, több mint 30 országból találkozhatnak a fürdőzők a munkáinkkal.
Főbb feladatok, munkák:
Olyan munkatársat keresünk részmunkaidőben vagy főállásban profi módon össze tudja fogni cégünk, az Eleven Kft. HR feladatait. Számítunk rád az álláshirdetések feladásában, interjúk szervezésében és tanácsadásban.
A munkavégzés helye óbudai irodánk.
Feladatok:
- Álláshirdetések feladása, toborzás, előszűrés, interjúk szervezése.
- Munkaszerződések és munkaköri leírások intézése.
- HR kérdésekben tanácsadás, kutatás.
- A cég teljes HR tevékenységének összefogása, professzionális megszervezése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- 2-3 éves HR tapasztalat
- Microsoft Office programok ismerete
- Proaktív, önálló munkavégzés
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
Amit kínálunk:
A béren felül cafeteriát is biztosítunk.
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
- HR generalista, Specialista
- Toborzás, Kiválasztás
Jelentkezés módja:
Ha magadra ismertél, küldd el fényképes önéletrajzod és nettó bérigényed!