Innovatív logisztikai szolgáltatásokat nyújtó multinacionális partnerünk professzionális budapesti csapatába keresünk HR munkatárs kollégát a raktár munkavállalóival kapcsolatos HR-es feladatok ellátáshoz.
- A vállalat raktáraiban az általános HR-es feladatok koordinálása,
- toborzási folyamatok ellátása a raktárakra vonatkozóan, kölcsönző cégekkel való napi szintű szoros együttműködés,
- aktív kommunikáció a belső HR csapattal és a területi vezetőkkel,
- bérszámfejtés előkészítés a raktári munkavállalókra vonatkozóan,
- belső adminisztrációs rendszerek használata (alkalmazottak státuszának, munkaidejének, szabadságának, elbocsátásának frissítése és kezelése).
- a raktári alkalmazottak képzésének támogatása, teljesítményértékelésben való közreműködés,
- a vállalat belső/külső rendezvényeinek támogatása más részlegek tagjaival együtt,
- HR vezető munkájának támogatása és a heti jelentések, riportok frissítése.