Céginformáció
A Millenia Létesítmény-üzemeltető Zrt. a magyar facility management piac egyik legrégibb és legismertebb vállalata, multinacionális és nagyobb magyar cégeknek nyújtunk szolgáltatásokat 27.éve.
Munkaszervezésünk egyedülálló, csak elektronikus és webes felületen tervezünk, dokumentálunk, - a papírozás, az üzemanyag égetés a múlté.
Feladatok
- álláshirdetéseink kezelése,
- megkeresések ügyintézése, meghallgatások tartása,
- ki-, beléptetés,
- adategyeztetések,
- munkaügyi nyilvántartások,
- szerződések, munkaköri leírások, egyéb személyügyi iratok kezelése
- önkormányzati-, adóhivatali-, egyéb állami szervezetekkel való kapcsolattartás,
- bérszámfejtésben való részvétel.
Elvárások
- HR végzettség, gyakorlat,
- kiváló, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel!),
- kiváló írásbeli/szóbeli kommunikációs képesség,
- „B” kategóriás jogosítvány.
Előnyt jelent
Előny, de nem feltétel- irodánkhoz közeli lakóhely,
- irodavezetői és/vagy pénzügyi ismeretek.
Amit kínálunk
Cégünk, a Millenia Zrt. több, mint negyed százada az ingatlankezelő piac egyik vezető társasága. Munkaköreink komplex feladatokat jelentenek: mind fizikai, mind irodai téren változatos, de jól szabályozott területeken végezzük tevékenységünket.
Jelentkezés módja
Jelentkezés módja
Kérjük feltétlenül jelezd lakhelyed kerületi, vagy Budapesten kívüli lakás esetén a helység szinten.
Az információ azért szükséges, mert munkatársainknak lakhelyükhöz közel keresünk munkaterületet.
Ha nem jelzed kb. merre laksz, nem tudjuk jelentkezésed figyelembe venni!
Várjuk jelentkezésed, fényképes önéletrajzzal, PDF formátumban, fizetési igénnyel, mellékletként kérjük csatolni a jelentősebb bizonyítványokat, jogosultságot adó egyéb dokumentumokat.
Várjuk jelentkezésed!