Feladatok

  • Munkavállalók be- és kiléptetésének adminisztratív ügyintézése
  • Személyi anyagok naprakész nyilvántartása
  • Partnerekkel, hivatalokkal történő kapcsolattartás (telefonon, e-mailben) német nyelven
  • Kollégákkal való kapcsolattartás, belső adminisztratív feladatok ellátása
  • Ügyviteli feladatok elvégzése, adatok rögzítése, nyilvántartása
  • Elektronikus és papíralapú dokumentumok szerkesztése, továbbítása, kezelése
  • Határidők nyomon követése, betartása
  • Számlák kiállítása, kezelése
  • Egyéb adminisztratív irodai, ügyintézési feladatok (telefonhívások kezelése, posta)

Elvárások

  • Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) alapos ismerete
  • Kiváló német nyelvtudás szóban és írásban (legalább C szint)
  • Felelősségteljes, precíz, proaktív munkavégzés
  • Önálló munkavégzés
  • Csapatszellem

Előnyt jelent

  • Osztrák irodai környezetben szerzett tapasztalat
  • HR, pénzügyi, könyvelési területen szerzett tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

Irodai koordinátor munkakörre keresünk lendületes csapatunkba akár azonnali kezdéssel, határozatlan időre, teljes munkaidőben agilis kollégát, aki feladatait önállóan, precízen végzi.

Céginformáció

Cégünk több, mint 10 éve foglalkozik építőipari dolgozók munkaerő kölcsönzésével ausztriai építkezésekre. Hosszú évek óta együttműködő partnereink között jelentős osztrák építőipari vállalkozásokat tudhatunk.

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintás után csatolva küldje el magyar és német nyelven.

JELENTKEZEM