HR konzulens

Az OTP Bank Budapesti Régiójának HR csapatába keressük új munkatársunkat!

Mit fogsz csinálni:

  • 5 fős csapatunk tagjaként támogatod a fiókhálózati vezetőket és munkatársakat, HR szakmai kérdésekben
  • Olyan klasszikus HR feladatokat, mint a toborzás, kiválasztás, képzések szervezése, adminisztráció
  • Aktív szerepet vállalsz a munkatársak megtartásában, karrier útjuk megtervezésében
  • Te leszel a jelölt első találkozása az OTP-vel

Számítunk Rád, ha:

  • Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel
  • Minimum 2-3 éves szakmai tapasztalatod van
  • Meggyőzően, hitelesen tudsz kommunikálni, ugyanakkor asszertíven, a szervezet érdekeit képviselve
  • Kompromisszum kész vagy, hiszen konfliktusokat kell kezelned
  • Empatikus vagy, hiszen támaszkodnak rád
  • Rugalmas és megoldás- orientált vagy, ugyanis a feladataink sokszínűsége ezt megkívánja
  • Kiegyensúlyozott vagy, hiszen az emberekkel való együttműködés során találkozol pozitív és negatív visszajelzéssel
  • Proaktív vagy a HR feladatokban, (pl. előszűrés, interjú) és törekszel a minőségre
  • Büszke vagy  a munkádra és őszintén örülsz munkatársaid sikerének

Ami nehézség lehet:

  • Egy időben több HR folyamat fut és szinte mindenre azonnal reagálni kell. Ezért jó, ha egyszerre több dologra tudsz figyelni és tempósan dolgozni
  • A folyamatokhoz tartozó adminisztráció alapos elvégzése
  • Krízis helyzetek kezelése

Miért lehet vonzó számodra ez a lehetőség:

  • A HR folyamatok teljes körű megismerésére és működtetésére van lehetőséged
  • Home office lehetősége adott
  • Jó hangulatú közös ebédek, reggelik
  • Vár rád egy támogató, vidám, nyitott csapat, ahol nap mint nap mások problémáit oldjuk meg, de emellett nem feledkezünk meg egymásról sem

Cégnév: OTP Bank Nyrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR konzulens Pest megye

5 fős csapatunk tagjaként támogatod a fiókhálózati vezetőket és munkatársakat, HR szakmai kérdésekben Olyan klasszikus HR feladatokat, mint ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE