Az alábbi feladatokban számítanak Rád:
- Az alkalmazottak bérszámfejtésének előkészítése, koordinációja
- Külső payroll szolgáltatóval aktív kapcsolattartás, folyamatok felügyelete
- Foglalkoztatási adatok rögzítése
- Cafetéria juttatások, és TB ellátások helyi adminisztrációja
- Létszám- és bérgazdálkodással összefüggő feladatok ellátása
- Kapcsolattartás SSC-vel és külsős partnerekkel
- Munkaügyi statisztikák készítése a hatóság részére
- Adatszolgáltatás és riportálás a HR folyamatokról a HR Vezető részére
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú végzettség (HR vagy közgazdasági területen)
- Legalább 2 éves releváns tapasztalat hasonló pozícióban
- Középszintű angol nyelvtudás
- MS Office magabiztos használata
- Precíz munkavégzés
Előnyt jelent:
- Munkaügyi és társadalombiztosítási ismeretek
- Bérszámfejtési tapasztalat
- Gyártó környezetben szerzett tapasztalat
- SAP ismerete
Amit a cég kínál:
- Cafetéria, 13. havi illetmény, éves bónusz is jár alapfizetéseden felül
- 24 Ft/km-rel támogatják üzemanyagköltségeid, munkába járásod
- Összetett kompenzációs csomaggal értékelik a munkádat
- Rugalmas munkaidőben dolgozol majd és home office-ra is lesz lehetőséged
- Fiatalos, dinamikus csapat tagja lehetsz, ahol jó hangulatban csak úgy repül az idő :)
Munkavégzés helye:
- Makó (Szegedtől 30 km)
Munkaidő:
- Rugalmas, általános munkarend szerint 8 órában
- Heti 1-2 nap Home Office lehetőség
Amennyiben szeretnéd megpályázni a lehetőséget, a "Jelentkezem" gombra kattintva
tudod feltölteni CV-det!