Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legnagyobb és leginkább diverzifikált nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

HR generalista / munkavállalói szolgáltatások specalista - kölcsönzött státusz

Milyen feladataid lesznek?

  • A te feladatot lesz az új munkavállalóink támogatása a belépés során, fontos szereped lesz integrációjuk első időszakában (információk megosztása az új belépőkkel, szükséges dokumentumok előkészítése, adminisztráció a HR rendszerekben)
  • Kapcsolatot tartasz munkavállalóinkkal (telefonon, emailben, skype-on), segítve őket a HR folyamatokkal, szabályokkal kapcsolatos kérdésekben
  • Támogatod a passzív állományból visszatérő kollégáink reintegrációját, valamint távozó kollégáink kilépési folyamatát (pl. kilépő interjú)
  • Betekintést nyersz különböző HR adminisztrációs folyamatba, és önálló felősséged lesz ezen folyamatok működtetésében (pl. cafeteria, munkábajárás elszámolása, kirendelt munkavállalókkal kapcsolatos ügyintézés, munkaidő nyilvántartás)
  • Szoros együttműködésben fogsz dolgozni a People&Culture stratégiai partnerekkel, a bérszámfejtő kollégákkal valamint a bankon belüli társterületekkel (pl. jog, compliance, bankbiztonság)
  • HR szolgáltatások és adminisztráció területet érintő projektekben (pl. folyamatfejlesztés) vehetsz részt

Mit várunk tőled?

  • 1-2 év HR szolgáltatások / munkaügyi adminisztráció területen szerzett tapasztalat
  • Munka törvénykönyve, illetve a kapcsolódó tb- és adójogszabályok ismerete
  • NexonBér, NexonTIME, Nexon 4, C1 cafeteria rendszerek ismerete előnyt jelent
  • Excel magas szintű ismerete
  • precíz, alapos és önálló munkavégzés
  • rugalmas és együttműködő hozzáállás, jó kommunikációs készség
  • munkaügyi folyamatok átfogó ismerete előny
  • kommunikációképes angol nyelvtudás

Miért érdemes hozzánk csatlakoznod?

  • Cafeteria,
  • Well-being szolgáltatások,
  • Bónusz teljesítménytől függően,
  • Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás
  • Munkavállalói Támogató Program
  • Képzések,
  • Extra szabadnap,
  • Távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelőn

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR generalista, Specialista

Jelentkezés módja

Mire számíthatsz jelentkezésedet követően?
Amennyiben pályázatod megfelel az elvárásoknak, kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, majd pedig videós interjút követően adunk neked visszajelzést.

Cégnév: UniCredit Bank Hungary Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR Generalista Fejér megye

Be- és kilépések HR adminisztrációja Onboarding folyamat üzemeltetése A HR rendszerek hatékony használata Havi záráshoz kapcsolódó operatív feladatok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Hr Generalista Heves megye

Az új munkatárshoz tartozó szervezeti egységek/ üzletágak teljes körű Munkaügyi és HR adminisztrációja törvényi előírások szerint beléptetés, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR generalista Pest megye

Toborzási folyamat eredményes működtetése az érintett üzleti vezetők bevonásával. Toborzási stratégia összeállítása és menedzselése. Toborzásban ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE