Feladatok: HR adminisztráció ügyintézése (pl. munkavállalói szerződések előkészítése, kezelése) Bérszámfejtés előkészítése (jelenléti ívek, szabadságok, táppénzek nyilvántartása) Prémium kalkulációk előkészítése Folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel és külsős bérszámfejtő céggel Vezetők támogatása munkaügyi kérdésekben Toborzás és kiválasztás koordinálása, külsős szolgáltatóval való együttműködés Munkavállalókkal való kapcsolattartás Képzési igények felmérése a jövőre vonatkozóan, a képzés-fejlesztési terv kialakításában, majd megvalósításában való aktív részvétel Elvárások: Legalább érettségi szakirányú képzettséggel bővítve (pl. bér-és tb ügyintéző OKJ vagy emberi erőforrások felsőoktatási szakképzés) VAGY szakirányú BA diploma Kis-és középvállalatnál 3-5 év munkaügyi adminisztráció területén szerzett tapasztalat Naprakész munkajogi ismeretek Kiváló szervezési -és problémamegoldó készség Önálló, gyakorlatias és pontos munkavégzés A munkáltató ajánlata: Stabil munkahely Folyamatos fejlődési lehetőség Kiszámítható jövedelem és juttatási csomag – bruttó 750.000 Ft-os alapbér, 13. havi juttatás Felelősségteljes munkakör Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony Home office lehetőség A munkavégzés helye: Budapest, VI. kerület A munkáltató profilja: A Man at Work Humánszolgáltató és Személyzeti Tanácsadó Kft. 35 éves múlttal rendelkező, széles körben ismert és elismert, országos jelenlétű vállalkozói érdekvédelmi szervezet számára keres új munkatársat.
JELENTKEZEM