Feladatok:
HR adminisztráció ügyintézése (pl. munkavállalói szerződések előkészítése, kezelése)
Bérszámfejtés előkészítése (jelenléti ívek, szabadságok, táppénzek nyilvántartása)
Prémium kalkulációk előkészítése
Folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel és külsős bérszámfejtő céggel
Vezetők támogatása munkaügyi kérdésekben
Toborzás és kiválasztás koordinálása, külsős szolgáltatóval való együttműködés
Munkavállalókkal való kapcsolattartás
Képzési igények felmérése a jövőre vonatkozóan, a képzés-fejlesztési terv kialakításában, majd megvalósításában való aktív részvétel
Elvárások:
Legalább érettségi szakirányú képzettséggel bővítve (pl. bér-és tb ügyintéző OKJ vagy emberi erőforrások felsőoktatási szakképzés) VAGY szakirányú BA diploma
Kis-és középvállalatnál 3-5 év munkaügyi adminisztráció területén szerzett tapasztalat
Naprakész munkajogi ismeretek
Kiváló szervezési -és problémamegoldó készség
Önálló, gyakorlatias és pontos munkavégzés
A munkáltató ajánlata:
Stabil munkahely
Folyamatos fejlődési lehetőség
Kiszámítható jövedelem és juttatási csomag – bruttó 750.000 Ft-os alapbér, 13. havi juttatás
Felelősségteljes munkakör
Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
Home office lehetőség
A munkavégzés helye:
Budapest, VI. kerület
A munkáltató profilja:
A Man at Work Humánszolgáltató és Személyzeti Tanácsadó Kft. 35 éves múlttal rendelkező, széles körben ismert és elismert, országos jelenlétű vállalkozói érdekvédelmi szervezet számára keres új munkatársat.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Man at Work Humánszolgáltató és Személyzeti Tanácsadó Kft. |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |