content-header

Feladatok

  • Aktív részvétel toborzási és kiválasztási folyamatokban
  • Vezetők támogatása szervezeti változások kapcsán, be- és kiléptetések adminisztrációja
  • Munkaügyi adminisztráció és bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatás
  • Munkavállalói kapcsolatok napi szintű kezelése
  • Képzési programok szervezése és végrehajtása
  • Belső kommunikációs feladatok ellátása, részvétel a cég belső rendezvényeinek szervezésében

Elvárásaink

  • Felsőfokú HR és/vagy gazdasági szakirányú végzettség
  • Kiváló szervező- és kommunikációs készség.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Felelősségteljes, önálló munkavégzés
  • HR területen szerzett tapasztalat

Miért válassz minket?

  • Versenyképes jövedelem
  • Béren kívüli juttatások
  • Innovatív, svájci kultúrájú modern és tiszta munkakörnyezet
  • Kiemelkedő munkabiztonság

Jelentkezés módja

Magyar nyelven megírt, fényképes szakmai önéletrajzát várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM