Partnerünk egy nagy múltú, svájci alapítású cég, mely mára a világ több, mint 100 országában van jelen, és nyújt magas színvonalú, minőségi szolgáltatást. A nemzetközi piacon megbízhatóságáról ismert vállalat egy új irányba mozdította a HR csapatát és ehhez keres egy HR GENERALISTA csapattagot. Feladatod lesz a nemzetközi átállásban való segítség, projektek bevezetése Magyarországra és a szervezet növekedésében (10%-os növekedés várható) való részvétel. Amennyiben érzed a benned lévő energiát egy izgalmas projekt kapcsán, beszélsz angolul és van 4-5 év HR tapasztalatod, úgy várjuk jelentkezésed.
HR Generalista
Feladatok
munkaügyi dokumentációk elkészítése, karbantartása
havi bérszámfejtés előkészítésében való részvétel
munkavállalói nyilvántartás naprakész vezetése
havi kimutatások készítése (pl. szabadság nyilvántartásvezetése)
dolgozók kérdéseinek szakmai megválaszolása
részvétel a képzés tervezés megvalósításában
részvétel a toborzás és kiválasztási feladatok ellátásában
nemzetközi projektek támogatása
vállalati események megszervezésében való részvétel
belső kommunikáció kialakításában való részvétel
HR igazgató munkájának támogatása
Követelmények
felsőfokú végzettség HR szakirányon
4-5 éves releváns HR tapasztalat
legalább egy bérprogram felhasználói szintű ismerete,
vállalatirányításirendszer adminisztrátori használata
angol nyelv tárgyalási szintű ismerete és használata írásban és szóban
magabiztos felhasználói szintű MS Office 365 ismeretek,
precizitás, rugalmasság, önálló gondolkodásra való hajlandóság
hatékony problémamegoldó képesség
kezdeményező, együttműködő és szervezőkészség
ügyfélközpontú hozzáállás
Amit kínálunk
stabil, megbízható munkáltató
3 nap iroda, 2 nap home office lehetősége
versenyképes juttatási csomag, cafeteria
éves bónusz lehetőség
határozott, fair, humánus közvetlen vezető
Munkavégzés helye
Budapest