
Munkatársat keresünk
HR generalista
pozícióba.
Stabil, hosszútávon kiszámítható munkakör kiemelkedő fejlődési és továbbképzési lehetőségekkel egy dinamikusan fejlődő autóipari beszállító cégnél, nemzetközi vállalati környezetben, svájci háttérrel.
Főbb feladatok, munkák:
- Toborzás-kiválasztási folyamat (fizikai, szellemi munkavállalók egyaránt) teljes körű koordinálása
- Belépő és kilépő munkavállalókkal kapcsolatos általános ügyintézés
- Képzési és fejlesztési tevékenység szervezése, dokumentálása az igényfelméréstől a megvalósításig
- Munkatársak és vezetők támogatása munkajogi, erőforrástervezés és kompenzációs kérdésekben
- Éves teljesítményértékelések, kompetenciamátrixok koordinálása
- Munkáltatói márkaépítés támogatása
- Belső vállalati kommunikációban való részvétel
- Riportok, statisztikák, elemzések elkészítése
- Vállalati rendezvények szervezésében való részvétel
- Dokumentációk vezetése, egyéb munkaügyi adminisztráció
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség (TB/bérügyintéző végzettség előny), szakirányű felsőfokú végzettség előnyt jelent
- Hasonló területen minimum 2-3 év tapasztalat (termelési területen szerzett tapasztalat előny)
- Középfokú, aktív angol- vagy németnyelv-tudás
- Munkajogi ismeretek
- Magabiztos Office ismeretek (Excel kiemelten fontos)
- Rugalmasság, terhelhetőség, kreativitás, nyitottság
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Babér program ismerete
Amit kínálunk:
- szakmai fejlődés lehetősége, rendszeres szakmai és nyelvi képzések, továbbképzések
- összetartó, támogató csapat
- stabil vállalati háttér
- versenyképes bérezés
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR generalista, Specialista
Jelentkezés módja:
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja szakmai, fényképes önéletrajzát magyar és idegen nyelven.