HR és munkaügyi asszisztens

Kik vagyunk?

A Bortársaságnál ’93 óta foglalkozunk minőségi borok kereskedelmével. Szeretjük a munkahelyünket, elkötelezetten, szenvedélyesen és motiválva végezzük a feladatainkat.

HR csapatunk a közelmúltban sokat fejlődött és növekedett, ennek is köszönhető, hogy sok izgalmas újdonságot valósítottunk már meg együtt. Most olyan új kollégát keresünk, aki a HR adminisztrációs rendszereink lelkiismeretes gazdája lesz, de érdeklődik más HR területek iránt is.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert HR csapatunk folyamatosan izgalmas szakmai projekteken dolgozik: nemcsak a szakma alap feladataival foglalkozunk, hanem sok szervezetfejlesztéshez kötődő fejlesztéssel is, így betekintést nyerhetsz a HR valamennyi területére.
  • Hibrid módon dolgozunk, irodában és otthonról egyaránt. Az irodánk egyik nap nyüzsög, másik nap a nyugalom szigete. Ha van kutyád, őt is szívesen látjuk.
  • Reális, korrekt bért fizetünk a munkádért, egyéni eredményeidhez kötött bónuszod, céges telefonod és laptopod is lesz. Izgalmas juttatások is várnak majd rád.
  • Csapatunk tagjai mindig igyekeznek segíteni egymást és a kollégákat, neked is megtanítunk mindent, amire szükséged lehet.
  • Erős, mélyen elkötelezett és kreatív 200 fős csapat tagja lehetsz, akik markáns szervezeti kultúra és értékrend alapján működnek.
  • A céges bulik mellett Borsuli kóstolók is várnak, és jelentős kedvezménnyel vásárolhatsz a Bortársaság teljes kínálatából.

Mit fogsz csinálni a mindennapokban?

  • Napi kapcsolatod lesz a kollégákkal, munkaügyi adminisztrációhoz kapcsolódó kérdésekben segíted őket.
  • Te leszel az, aki az elsők között találkozik az új belépő kollégáinkkal, a beléptetésükkel kapcsolatos teendőkről te gondoskodsz majd.
  • Nálad futnak össze a bérváltozások, a szabadságok, a betegszabadságok, a táppénz, és az egyéb bérügyek.
  • Te készíted el a munkaszerződéseket, és a munkajogi szempontból nélkülözhetetlen dokumentumokat.
  • Minden hónapban előkészíted a bérszámfejtést, majd elkészíted a bérkönyvelést. Te tartod a kapcsolatot a külsős bérszámfejtő partnerünkkel.
  • Munkádat integrált HR rendszer segíti majd, ezzel minimálisra csökkentve a manuális munkák és nyilvántartások számát. Célunk az, hogy a lehető legtöbb munkaügyi és admin folyamatunkat digitalizáljuk, és ennek továbbfejlesztésében számítunk rád.

Mit várunk tőled?

  • Szeresd, amit csinálsz, legyen erős belső motivációd a kiváló munkára.
  • Fontos, hogy kedves és segítőkész legyél, hiszen napi szintű kapcsolatod lesz a munkatársakkal.
  • Szükséged lesz munka-, és társadalombiztosítási jog ismeretekre is, mert a munkaköröd ezen részét teljes önállósággal fogjuk rád bízni.
  • Létszámunkból fakadóan TB kifizetőhely vagyunk, ezért szükséged lesz „Társadalombiztosítási ügyintéző” szakképesítésre.
  • Örülünk, ha legalább alapfokon beszélsz angolul.
  • Integrált HR rendszert építünk, ezért örülünk, ha láttál már hasonlót, esetleg részt is vettél hasonló rendszer bevezetésben.

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Hibrid. Otthonról és Kőérberki úti irodánkból vegyesen. (Kelenföldről 15 perc alatt elérhető busszal.)

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció
Cégnév: Budapest Bortársaság Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR Asszisztens Pest megye

angol-magyar, magyar-angol fordítások elkészítése, munkaszerződések, munkaszerződés módosítások és HR dokumentumok készítése minta alapján, személyi ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR asszisztens Győr-Moson-Sopron megye

HR folyamatok, rendszerek hatékony működtetése toborzások, interjúk szervezése, nyomon követése, be-és kiléptetéssel kapcsolatos adminisztratív ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE