
HR és munkaügyi asszisztens
Kik vagyunk?
A Bortársaságnál ’93 óta foglalkozunk minőségi borok kereskedelmével. Szeretjük a munkahelyünket, elkötelezetten, szenvedélyesen és motiválva végezzük a feladatainkat.
HR csapatunk a közelmúltban sokat fejlődött és növekedett, ennek is köszönhető, hogy sok izgalmas újdonságot valósítottunk már meg együtt. Most olyan új kollégát keresünk, aki a HR adminisztrációs rendszereink lelkiismeretes gazdája lesz, de érdeklődik más HR területek iránt is.
Miért jó nálunk dolgozni?
- Mert HR csapatunk folyamatosan izgalmas szakmai projekteken dolgozik: nemcsak a szakma alap feladataival foglalkozunk, hanem sok szervezetfejlesztéshez kötődő fejlesztéssel is, így betekintést nyerhetsz a HR valamennyi területére.
- Hibrid módon dolgozunk, irodában és otthonról egyaránt. Az irodánk egyik nap nyüzsög, másik nap a nyugalom szigete. Ha van kutyád, őt is szívesen látjuk.
- Reális, korrekt bért fizetünk a munkádért, egyéni eredményeidhez kötött bónuszod, céges telefonod és laptopod is lesz. Izgalmas juttatások is várnak majd rád.
- Csapatunk tagjai mindig igyekeznek segíteni egymást és a kollégákat, neked is megtanítunk mindent, amire szükséged lehet.
- Erős, mélyen elkötelezett és kreatív 200 fős csapat tagja lehetsz, akik markáns szervezeti kultúra és értékrend alapján működnek.
- A céges bulik mellett Borsuli kóstolók is várnak, és jelentős kedvezménnyel vásárolhatsz a Bortársaság teljes kínálatából.
Mit fogsz csinálni a mindennapokban?
- Napi kapcsolatod lesz a kollégákkal, munkaügyi adminisztrációhoz kapcsolódó kérdésekben segíted őket.
- Te leszel az, aki az elsők között találkozik az új belépő kollégáinkkal, a beléptetésükkel kapcsolatos teendőkről te gondoskodsz majd.
- Nálad futnak össze a bérváltozások, a szabadságok, a betegszabadságok, a táppénz, és az egyéb bérügyek.
- Te készíted el a munkaszerződéseket, és a munkajogi szempontból nélkülözhetetlen dokumentumokat.
- Minden hónapban előkészíted a bérszámfejtést, majd elkészíted a bérkönyvelést. Te tartod a kapcsolatot a külsős bérszámfejtő partnerünkkel.
- Munkádat integrált HR rendszer segíti majd, ezzel minimálisra csökkentve a manuális munkák és nyilvántartások számát. Célunk az, hogy a lehető legtöbb munkaügyi és admin folyamatunkat digitalizáljuk, és ennek továbbfejlesztésében számítunk rád.
Mit várunk tőled?
- Szeresd, amit csinálsz, legyen erős belső motivációd a kiváló munkára.
- Fontos, hogy kedves és segítőkész legyél, hiszen napi szintű kapcsolatod lesz a munkatársakkal.
- Szükséged lesz munka-, és társadalombiztosítási jog ismeretekre is, mert a munkaköröd ezen részét teljes önállósággal fogjuk rád bízni.
- Létszámunkból fakadóan TB kifizetőhely vagyunk, ezért szükséged lesz „Társadalombiztosítási ügyintéző” szakképesítésre.
- Örülünk, ha legalább alapfokon beszélsz angolul.
- Integrált HR rendszert építünk, ezért örülünk, ha láttál már hasonlót, esetleg részt is vettél hasonló rendszer bevezetésben.
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Hibrid. Otthonról és Kőérberki úti irodánkból vegyesen. (Kelenföldről 15 perc alatt elérhető busszal.)
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- Bérszámfejtés, TB ügyintézés
- HR adminisztráció