Milyen feladatok várnak Rád?

  • HR mester-adatbázis karbantartása
  • Kapcsolattartás munkaerő kölcsönző cégekkel
  • Bérszámfejtés támogatása
  • Munkaidő adminisztráció
  • Munkaviszony létesítés és megszüntetés esetén adminisztrációs feladatok ellátása
  • Területi áthelyezések nyomon követése

Elvárások:

  • Hasonló területen/ pozícióban szerzett 1-2 éves szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás
  • Rugalmasság, kitartás
  • Csapatmunkára való nyitottság
  • Felhasználói szintű MS Office számítógépes ismeretek
  • Stressztűrés és terhelhetőség

Mit kapsz a munkádért cserébe?

  • Szakmai fejlődési- és karrierlehetőséget egy biztos nemzetközi hátterű cégnél - itt valóban megbecsülik a munkádat
  • Színvonalas munkakörnyezetet
  • Cafeteriát és egyéb juttatásokat belső szabályozás szerint Teljesítmény bónuszt, melyet fél évente kapsz kézhez
  • Home Office lehetőséget

Munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok megye

 

Amennyiben felkeltette a pozíció az érdeklődésed, várjuk jelentkezésed szakmai önéletrajzoddal rendszerünkön keresztül:

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR asszisztens Pest megye

jelöltek előszűrése, pályázati anyagok és értesítések kezelése a jelöltkezelő rendszerben, egyéni és csoportos interjúk szervezése, kötelező ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE