Feladatok:

  • Leendő kollégák felkutatásában való segédkezés: önéletrajzok kezelése, adatbázis készítés,
  • Új belépő -és kilépő munkavállalók ügyintézése,
  • Munkaszerződések és mellékleteinek előkészítése, aláírattatása, lefűzése,
  • Munkaidő nyilvántartások készítése, rendezése, lefűzése,
  • Szabadságok kezelése,
  • Munkáltatói igazolások készítése,
  • Kapcsolattartás a könyvelővel,
  • Pályázati elszámolásokhoz szükséges HR anyagok összekészítése,
  • Táblázatok készítése, szerkesztése, folyamatos frissítése.

 

Elvárások:

  • Középfokú végzettség,
  • 1-2 év HR területen szerzett tapasztalat,
  • Microsoft Office felhasználó szintű ismerete,
  • Google Drive ismerete,
  • Önállóság,
  • Precizitás, pontosság, megbízhatóság,
  • Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség.

 

Juttatások, előnyök:

  • Versenyképes fizetés,
  • Kitűnő munkakörnyezet,
  • Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség.

 

Munkavégzés helye: Budapest, III.kerület

 

 

 

Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el számunkra önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR asszisztens Pest megye

HR csapat munkájának adminisztrációs támogatása beléptetéssel, kiléptetéssel, személyi változásokkal kapcsolatos munkaügyi adminisztráció munkaügyi ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR asszisztens Pest megye

·A kiválasztási folyamat során felmerülő adminisztratív feladatok ellátását ·Önéletrajzok előszűrését adatbázisból, fejvadászat kezdeti lépéseit ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE