• Munkaidőnyilvántartó szoftver menedzselése
  • Szoros együttműködés a kiszervezett bérszámfejtéssel
  • Belépő és kilépő munkavállalóval kapcsolatos adminisztratív feladok
  • Cafeteria működtetése
  • Éves értékelés támogatása
  • Belső képzések felügyelete
  • Alkalmazotti munkaeszközökhöz kapcsolódó adminisztráció
  • Rendszeres és eseti riportok készítése
  • Iroda zavartalan működésének a biztosítása
  • Irodaszer rendelés, üzemanyag kártyához kapcsolódó ügyintézés

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum középfokú angol nyelvtudás
  • Microsoft Office magabiztos ismerete
  • Előnyt jelent az SAP ismerete
  • Dinamikus, agilis személyiség

Egyéb információ az állásról:

Magyarország piacvezető gumiabroncs gyártója dinimikusan növekvő csapatába, HR asszisztens kollégát keres, budapesti 11. kerületi irodájába.

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Komplex munkakör, felelősségteljes, önálló, sokrétű, változatos feladatok</li> <li>Családia
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR asszisztens Pest megye

A munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció elkészítése, naprakészen tartása Munkavállalók beléptetése, kiléptetése, szerződések elkészítése ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Asszisztens Pest megye

Kezdd HR-es karrieredet egy nemzetközi nagyvállalatnál! Targoncák és raktártechnikai gépek gyártásával foglalkozó partnercégünk keres új munkatársat ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE