HR Admin - Team Leader

  • A HR Adminisztratív szakmai területre (Keleti régió) vonatkozó teljes körű operatív felelősség/koordinálás (13fő)
  • Munkavállalói elégedettség elérése és biztosítása
  • Budget és Forecast készítésben aktív részvétel és a kapcsolódó operatív végrehajtás
  • Ügyfél elégedettség elérése és biztosítása
  • HR Admin Unit-ra vonatkozó szabályzatok, folyamatok és procedúrák kialakítása, implementálása és betartatása

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú végzettség
  • Adminisztratív, munkaügyi, illetve támogatói területen eltöltött 3-4 év tapasztalat
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt.)
  • MsOffice programok felsőfokú használata (különösképp Excel és Word)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen

Amit nyújtunk / Benefits

  • Széleskörű béren kívüli juttatások
  • Professzionális, támogató csapat
  • Kellemes irodai munkakörnyezet
  • Folyamatos fejlődési lehetőség, tréningek
  • Tapasztalatszerzés nemzetközi nagyvállalatnál

Cégnév: Trenkwalder Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR adminisztrátor Tolna megye

A VOLÁNBUSZ Zrt. közel 100 éves múlttal, 65 járműfenntartási és 70 forgalmi telephellyel rendelkező, országosan működő, stabil hátterű, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE