Dinamikusan fejlődő nemzetközi partnerünk részére keresünk munkatársat

German Speaking HR Administrator (3313)
pozícióba.

Pozíció leírása:

  • A munkaidő-nyilvántartási folyamatok bevezetésének és átadásának támogatása, együttműködésben a németországi csapatokkal
  • HR jellegű adminisztratív feladatok
  • HR-rel kapcsolatos kérdések kezelése
  • HR-folyamatok dokumentációjának karbantartása és frissítése, fejlesztési lehetőségek azonosítása

Elvárások:

  • Alapszakos diploma (HR, közgazdász, gazdaságtudomány, pszichológia, pénzügy)
  • Tárgyalási szintű aktív német nyelvtudás (C1)
  • Középszintű aktív angol nyelvtudás (B2)
  • Pályakezdő vagy 0,5-3 év releváns területen szerzett tapasztalat
  • Precíz, pontos adminisztráció, strukturált szemlélet

Amit kínálunk:

  • Juttatási csomag (teljesítmény alapú bónusz, cafeteria)
  • Hibryd munkavégzés, modern irodai környezet
  • Rugalmas munkaidő
  • Nemzetközi vállalati kultúra
  • Folyamatos fejlődési lehetőség, széleskörű fejlesztési programok és tréningek biztosítása


hr támogatás, munkaügyi adminisztráció, toborzás és kiválasztás, hr folyamatok, munkaügyi jogszabályok, hr dokumentáció, csapatmunka, kommunikációs készségek, részletekre figyelés
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi "JELENTKEZEM" gombra kattintva!

JELENTKEZEM