pozícióba.
Pozíció leírása:
- A munkaidő-nyilvántartási folyamatok bevezetésének és átadásának támogatása, együttműködésben a németországi csapatokkal
- HR jellegű adminisztratív feladatok
- HR-rel kapcsolatos kérdések kezelése
- HR-folyamatok dokumentációjának karbantartása és frissítése, fejlesztési lehetőségek azonosítása
Elvárások:
- Alapszakos diploma (HR, közgazdász, gazdaságtudomány, pszichológia, pénzügy)
- Tárgyalási szintű aktív német nyelvtudás (C1)
- Középszintű aktív angol nyelvtudás (B2)
- Pályakezdő vagy 0,5-3 év releváns területen szerzett tapasztalat
- Precíz, pontos adminisztráció, strukturált szemlélet
Amit kínálunk:
- Juttatási csomag (teljesítmény alapú bónusz, cafeteria)
- Hibryd munkavégzés, modern irodai környezet
- Rugalmas munkaidő
- Nemzetközi vállalati kultúra
- Folyamatos fejlődési lehetőség, széleskörű fejlesztési programok és tréningek biztosítása
hr támogatás, munkaügyi adminisztráció, toborzás és kiválasztás, hr folyamatok, munkaügyi jogszabályok, hr dokumentáció, csapatmunka, kommunikációs készségek, részletekre figyelés
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi "JELENTKEZEM" gombra kattintva!