• Supporting employee lifecycle events within the company
  • Scheduling interviews
  • Supporting the offer process and contract maangement for new joiners
  • Managing promotion, salary change processes
  • Supporting employees in Hr related inquiries
  • Preparing report, analysises
  • Creating and ensuring accuracy in Hr documentation
  • Adhering to the company’s policies and procedures

Elvárások:

  • 1-3 years of experience in the field of HR is an advantage
  • Bachelor’s degree
  • Fluency in English and Frenc
  • Excellent organizational and problem-solving skills
  • Proactive attitude and a detail oriented mindset
  • Basic command in MS Office
  • Open-mindedness and felxibility

Egyéb információ az állásról:

On behalf of our multinational client we are looking for French speaking HR Associate. You are the perfect candidate if you speak English and French fluently and would like to continue your career in the field of HR. 

Our client is one of the biggest companies in power management providing sustainable solutions worldwide.

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Modern, supportive work environment</li> <li>Competitive package</li> <li>Training possibil
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR ügyintéző Pest megye

Legyél csapatunk mozgatórugója! Ha szeretsz emberekkel dolgozni, könnyen teremtesz kapcsolatot és számodra nincs lehetetlen, akkor mi Téged keresünk! ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR specialista Győr-Moson-Sopron megye

Toborzási és kiválasztási feladatok (szellemi és fizikai pozíciókra egyaránt) Kiválasztási csatornák és hirdetések kezelése Pályázati anyagok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE