content-header

Céginformáció

A világ legnagyobb technológiai gyártója, a FOXCONN csoport tagjaként működő Foxconn Industrial Internet leányvállalata, a Cloud Network Technology Kft. most bővíti csapatát! 1974-ben alapított tajvani anyavállalatunk az elektronikai ipar globális úttörője, mi pedig Magyarországon 2003 óta képviseljük ezt az innovatív szellemiséget. Ügyfeleink között a világ legnagyobb amerikai és ázsiai technológiai óriásai szerepelnek, akiknek elektronikai berendezéseket, hálózati eszközöket és computer termékeket gyártunk.

Az egyre növekvő keresletre válaszul bővítjük a csapatunkat, így a következő pozícióba keressük új munkatársunkat:

Customer Quality Engineer

Ha szereted a kihívásokat, és szívesen dolgoznál világszínvonalú projektekben, akkor nálunk a helyed! 

Profi szakmai támogatást és fejlett technológiai hátteret biztosítunk, hogy sikeres lehess a munkád során. Modern környezetben dolgozhatsz, ahol innovatív technológiák és korszerű eszközök segítenek a feladataid elvégzésében. Mindemellett egy barátságos, támogató csapat tagja lehetsz, ahol számítunk a tudásodra és az ötleteidre. Nálunk biztos, hosszú távú karrierlehetőség vár, egy folyamatosan növekvő, nemzetközi vállalatnál.

MIK LESZNEK A FELADATAID?

  • Vevői reklamációk kezelése, kivizsgálása és dokumentálása (8D riportok, SCAR)
  • Reklamációs rendszerek követése vevői platformon (JIRA)
  • Heti rendszeres vevői meetingek lebonyolítása (FPY riportálás, státuszegyeztetések)
  • Kapcsolattartás vevőkkel minőségügyi kérdésekben
  • Belső hibák, gyártási problémák elemzése és megelőző intézkedések kezdeményezése
  • Minőségügyi mutatók (KPI-ok) nyomon követése és riportálása
  • Auditokra való felkészülés és részvétel (belső, vevői)
  • ISO 9001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer betartása, fejlesztése

A MI ELKÉPZELÉSÜNK RÓLAD:

  • Felsőfokú műszaki végzettség (pl. gépész-, villamos- vagy mechatronikai mérnök)
  • Legalább 2-3 év tapasztalat vevői minőségbiztosítás területén
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Tapasztalat reklamációkezelésben és vevői kommunikációban
  • JIRA vagy más reklamációkezelő rendszer ismerete előny
  • Minőségügyi eszközök és módszerek ismerete (8D, 5 Why, FMEA, Ishikawa)

MIÉRT JÓ NÁLUNK DOLGOZNI?

  • Folyamatos szakmai fejlődés, tréningek
  • Versenyképes Cafeteria juttatási csomag
    • évi 570.000 Ft SZÉP kártyára történő utalás
    • önkéntes magánnyugdíjpénztár munkáltató általi befizetése
    • élet- és balesetbiztosítás
  • Bejárástámogatás (60 Ft/km üzemanyagtámogatás / bérlettámogatás tömegközlekedéshez / ingyenes vállalati buszjáratok)
  • Éves bónusz
  • Értékeljük az elkötelezettséget: a vállalatunknál eltöltött éveket senioritási pótlékkal jutalmazzuk
  • Díjazzuk a kiemelkedő teljesítményt
  • Számunkra fontos munkavállalóink kiegyensúlyozottsága, minden kollégánk ingyenesen igénybe veheti vállalati rekreációs központunkat, ahol edzőterem, jóga- és meditációs terem, valamint szauna biztosítja a teljeskörű kikapcsolódást
  • Nagyszabású vállalati rendezvények (Családi nap, karácsonyi party)
  • Sportrendezvényeken való ingyenes részvétel
  • Pozitív munkahelyi légkör, jó csapat  

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM