Az egyik piacvezető szolgáltatóként teljes körű HR szolgáltatásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder cégcsoport pécsi irodájának élére Branch Managert keresünk.
Branch Manager
Főbb feladatok, munkák:
- Partnerekkel, kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás, felmerülő problémák kezelése,
- Kirendeltségi csapat irányítása, ellenőrzése, értékelése (2-3fő),
- Napi - heti operatív és adminisztrációs feladatok elvégzése, beszámolók készítése a felső vezetés számára,
- Kölcsönzési projektek eredményességének biztosítása, operatív felügyelete,
- Részvétel az új munkatársak kiválasztásában és betanításában,
- A kirendeltség egészének, az egyéni teljesítménynek folyamatos támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- HR szolgáltatások területén szerzett 2-3 éves tapasztalat (preferáltan toborzás-kiválasztás/munkaügy)
- Minimum egy év vezetői tapasztalat
- Ügyfél- és eredményorientált, proaktív személyiség
- Vezetői attitűd
- Üzleti szemlélet
- Középfokú angol nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
- Professzionális munkakörnyezet és központi támogatás,
- Kellemes, jó hangulatú légkör,
- Önálló döntési jogkör és felelősség,
- Kihívásokkal teli munkakör,
- Folyamatos fejlődési lehetőség
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Értékesítési, Kereskedelmi vezető
- HR, Munkaügy
- Munkaerő közvetítés, Kölcsönzés, Fejvadászat
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Pécs