Prohuman állás

 

Feladatok:

  • Exel táblákban és saját belső szoftverben bérhez kapcsolt feladatok adminisztratív adatok rögzítése, ellenőrzése
  • Több logikai szabály felismerése, kezelése
  • Rendszeres és ad-hock riportok, elemzések készítése a vezetőség számára
  • Kimutatások, döntés-előkészítő anyagok készítése
  • Szoros együttműködés és folyamatos egyeztetés a társterületekkel
  • Szakterülethez tartozó dokumentációk kezelése

Elvárások:

  • Magabiztos pénzügyi és számviteli ismeretek
  • Legalább 5 év szakmai tapasztalat (elsősorban pénzügyi vagy kontrolling)
  • Magas szintű Excel ismeret
  • Jó logikai és elemző készség
  • Megbízhatóság, precizitás, pontosság,
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Magyarország első számú HR szolgáltató cége általi stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how
  • Komplex juttatási csomag (alapbér, bónusz, cafeteria, mobiltelefon, laptop, belső képzési lehetőségek)
  • Önálló, felelősségteljes munkakör, szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatalos, dinamikus csapat, kellemes munkakörnyezet
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Támogató és megbízható szakmai környezet, stabil vállalati háttér

 

Prohuman állás
Cégnév: Prohuman Kft.
Jelentkezés online: job149031.ap@prohumanallas.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK