Csatlakozz hozzánk

Bérszámfejtő, munkaügyi ügyintéző

pozícióba!
Az LPP Hungary Kft. az LPP S.A. lengyel anyavállalathoz tartozik. Öt márkával - Reserved, Mohito, Cropp, House és Sinsay - több mint 20 országban, 22.000 munkavállalóval és 1.800 üzlettel van jelen a ruházati kiskereskedelmi piacon. Folyamatosan fejlődik, terjeszkedik, nyitja újabb és újabb üzleteit, amelyek minden korosztályt és igényt kiszolgálnak.

Főbb feladatok, munkák:

  • • Munkabérek (havi bér, műszak- és túlóra pótlékok) elszámolása, számfejtése
  • • Havi járulék- és adóbevallások, önellenőrzések, statisztikai adatszolgáltatások elkészítése
  • • A munkavállalók napi jelenlét adatainak az ellenőrzése
  • • Nyilvántartások készítése, napra készen való vezetése
  • • Kapcsolattartás a dolgozókkal, üzletekkel
  • • Munkaszerződések előkészítése, be- és kilépő dolgozók adminisztrációs feladatainak ellátása (jelentés a NAV felé, adatok rögzítése a nyilvántartó programokba)
  • • A hatályos jogszabályi környezet (adó-, munkaügyi és tb-törvények) figyelemmel kísérése, a változások alkalmazása
  • • Napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok, statisztikák készítése
  • • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • • Legalább középfokú szakirányú végzettség (bér- és TB-ügyintézői),
  • • Legalább 2-3 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • • A NEXONBÉR bérügyviteli szoftver felhasználói ismerete
  • • Munkajogi- és adótörvények naprakész ismerete
  • • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, (MS Office) magas szintű Excel-ismeret
  • • Gyakorlatias, precíz, rugalmas és önálló munkavégzésre való képesség
  • • A munkavállalókkal való jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok, változatos munka
  • Nemzetközi háttér, stabil munkahely, multinacionális tapasztalat
  • Fiatalos, lendületes csapat

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Mobiltelefon, Szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

1131 Budapest, Babér utca 1.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a lenti "Jelentkezem" gomb megnyomását követően lehetséges.

Cégnév: LPP Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR referens Pest megye

HR kérdésekben vezetői támogatás biztosítása, toborzási és kiválasztási tevékenység támogatása, munkaviszony létrehozására, módosítására és megszüntetésére ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR szakértő Pest megye

A munkaerő-tervezéshez és gazdálkodáshoz kapcsolódó HR feladatok ellátása, A bér jellegű és béren kívüli juttatások, üres pozíciók, személyi ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR specialista Pest megye

Munkatársak beléptetéshez szükséges adminisztráció támogatása A munkakörrel kapcsolatos jogszabály-változások és belső szabályzatok változásának ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR munkatárs Pest megye

toborzási és kiválasztási feladatok végrehajtása a HR vezető támogatásával, toborzási igények meghatározásában való részvétel a munkaerő-gazdálkodás ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE