Főbb feladatok, munkák:
- Teljes körű bérszámfejtés (hóközi és hóvégi) egy- és többműszakos munkaidőkeretben foglalkoztatottak részére,
- TB kifizetőhelyi feladatok teljes körű ellátása (táppénz, CSED, GYED),
- TB kifizetőhellyel kapcsolatos adminisztráció, határozatok hozatala, adminisztráció vezetése,
- Esetleges TB és munkaügyi ellenőrzések lebonyolítása,
- Munkavállalók ki- és beléptetésével kapcsolatos feladatok elvégzése,
- A béren kívüli juttatásokra vonatkozó feladatok ellátása,
- Munkaügyi igazolások kiadása,
- Vállalati letiltások kezelése,
- Hatóságokkal való kapcsolattartás,
- Adatszolgáltatások, statisztikák elkészítése,
- Szerződések készítése, személyi anyagok és családi adókedvezmény igények kezelése,
- Munkavállalói kérdések, kérések teljes körű intézése,
- Általános adminisztratív feladatok elvégzése és ad-hoc riportok, statisztikák összeállítása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Van minimum 3-5 év tapasztalatod bérszámfejtés területén ,
- TB-bérügyintézői végzettséggel rendelkezel,
- Naprakész tudásod van az Mt. és TB. jogszabályok terén,
- Magabiztosan kezeled az MS Office-t (Excel, Word).
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- TB kifizetőhelyi feladatok területén szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem,
- Stabil, megbízható munkahely,
- Munkatársi kedvezmények,
- Vállalati laptop és telefon,
- Heti 1 nap home office lehetőség,
- Továbbképzések biztosítása,
- Fiatalos csapat és családias légkör.
Munkaidő: Hétfőtől-Péntekig 9:00-17:00 között, ettől eltérő munkarend a Vezetőséggel való egyeztetés alapján lehetséges.
Munkavégzés helye: III. kerület (Kaszásdűlő környéke)
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod a JELENTKEZÉS gomba kattintva!