A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. munkatársat keres
BÉR- ÉS TÁRSADALOMBIZTOSÍTÁSI ÜGYINTÉZŐ
munkakörbe
Kik vagyunk mi?
Mi a BKM Nonprofit Zrt.-ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.
Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!
Miért jó nálunk dolgozni?
- a nagyvállalat biztonságát nyújtjuk
- izgalmas, változatos munkakört tölthetsz be és képzéseken vehetsz részt, melyek elősegítik szakmai fejlődésed
- a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513.530 Ft összegben
- mi a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük: a vezetőd negyedévente értékeli a teljesítményedet, így a fizetésed mellé 3 havonta pénzbeli juttatást kaphatsz
- a betanulási időszakot követően, feladataidtól függően, akár home office-ra is van lehetőség
- támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
- törődünk a kollégáink fizikai és mentális egészségével (kedvező üdülési lehetőség a vállalat üdülőiben – pl. Balaton mellett több helyszínen, illetve Hajdúszoboszlón)
Milyen feladatok várnak?
- ellátod és ellenőrzöd a bérszámfejtéssel összefüggő feladatokat (havi munkaidő/távollétek ellenőrzése, adókedvezmények elbírálása/rögzítése, letiltások/levonások kezelése, bérszámfejtési adatok ellenőrzése)
- elkészíted a bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatást, illetve a kimutatásokat, bevallásokat és statisztikákat
- a Társadalombiztosítási kifizetőhely felé intézkedsz az alábbi teendőkről: ellátások elbírálása, számfejtése, ellenőrzése, határozatok, végzések meghozatala
- a munkaviszony létesítésével/megszűnésével összefüggő, bérelszámolást érintő feladatokat ellátod
- kiállítod a jövedelemigazolást és az egyéb igazolásokat
- tartod a kapcsolatot az érintett hatóságokkal, együttműködsz a társosztályokkal, valamint az üzemegységekkel
Mit várunk a munkakör betöltéséhez?
- rendelkezz bér- és/vagy tb ügyintézői végzettséggel
- legyen hasonló munkakörben, nagyvállalatnál szerzett 3 év szakmai tapasztalatod
- legyen naprakész tudásod az adó-, bér- és tb jogszabályok tekintetében, valamint a munkajogi ismereteket illetően
- használd magabiztosan a Microsoft Office programokat
- munkádat végezd önállóan, precízen, a határidők betartása mellett
- előny, ha van felhasználói szintű SAP vállalatirányítási rendszer alapismereted
- előny a HR/gazdasági/informatikai területen szerzett főiskolai végzettség
A munkavégzés helye:
- 1116 Budapest, Kalotaszeg utca 31.
Jelentkezés:
- Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy önéletrajzodat bérigény megjelölésével küldd el részünkre a "Jelentkezem" gomb megnyomásával.