A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. munkatársat keres

BÉR- ÉS TÁRSADALOMBIZTOSÍTÁSI ÜGYINTÉZŐ

munkakörbe

Kik vagyunk mi?

Mi a BKM Nonprofit Zrt.-ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.

Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!

Miért jó nálunk dolgozni?

  • a nagyvállalat biztonságát nyújtjuk
  • izgalmas, változatos munkakört tölthetsz be és képzéseken vehetsz részt, melyek elősegítik szakmai fejlődésed
  • a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513.530 Ft összegben
  • mi a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük: a vezetőd negyedévente értékeli a teljesítményedet, így a fizetésed mellé 3 havonta pénzbeli juttatást kaphatsz
  • a betanulási időszakot követően, feladataidtól függően, akár home office-ra is van lehetőség
  • támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
  • törődünk a kollégáink fizikai és mentális egészségével (kedvező üdülési lehetőség a vállalat üdülőiben – pl. Balaton mellett több helyszínen, illetve Hajdúszoboszlón)

Milyen feladatok várnak?

  • ellátod és ellenőrzöd a bérszámfejtéssel összefüggő feladatokat (havi munkaidő/távollétek ellenőrzése, adókedvezmények elbírálása/rögzítése, letiltások/levonások kezelése, bérszámfejtési adatok ellenőrzése)
  • elkészíted a bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatást, illetve a kimutatásokat, bevallásokat és statisztikákat
  • a Társadalombiztosítási kifizetőhely felé intézkedsz az alábbi teendőkről: ellátások elbírálása, számfejtése, ellenőrzése, határozatok, végzések meghozatala
  • a munkaviszony létesítésével/megszűnésével összefüggő, bérelszámolást érintő feladatokat ellátod
  • kiállítod a jövedelemigazolást és az egyéb igazolásokat
  • tartod a kapcsolatot az érintett hatóságokkal, együttműködsz a társosztályokkal, valamint az üzemegységekkel

Mit várunk a munkakör betöltéséhez?

  • rendelkezz bér- és/vagy tb ügyintézői végzettséggel
  • legyen hasonló munkakörben, nagyvállalatnál szerzett 3 év szakmai tapasztalatod
  • legyen naprakész tudásod az adó-, bér- és tb jogszabályok tekintetében, valamint a munkajogi ismereteket illetően
  • használd magabiztosan a Microsoft Office programokat
  • munkádat végezd önállóan, precízen, a határidők betartása mellett
  • előny, ha van felhasználói szintű SAP vállalatirányítási rendszer alapismereted
  • előny a HR/gazdasági/informatikai területen szerzett főiskolai végzettség

A munkavégzés helye:

  • 1116 Budapest, Kalotaszeg utca 31.

Jelentkezés:

  • Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy önéletrajzodat bérigény megjelölésével küldd el részünkre a "Jelentkezem" gomb megnyomásával.

JELENTKEZEM