Több mint 750 nagykereskedelmi áruházzal 26 országban 119 000 munkavállalóval, a METRO Cash & Carry a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja és legnagyobb értékesítési divíziója a német központú METRO csoportnak: ügyfélközpontú, nemzetközi és innovatív. 2014-ben ünnepelte 50. születésnapját.

Üzleti koncepciónk, hogy segítsük professzionális vevőinket abban, hogy vállalkozásukat sikerre vihessék. Arra törekszünk, hogy a független vállalkozások bajnokává válhassunk.

A METRO Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, amely immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára, az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez.

Csapatunkba keressük új kollégánkat

Áruházi HR munkatárs (Budaörs)

pozícióba.

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Munkaviszony létesítésének és megszüntetésének ügyintézése és a személyügyi anyagok folyamatos karbantartása
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó előkészítő tevékenység
  • Juttatások és Cafeteria rendszer teljes adminisztrációja
  • Munkaidő menedzsment
  • Toborzás – kiválasztás folyamatában aktív részvétel
  • Jogszabályok, belső utasítások és szabályzatok követése és betartatása az áruház igazgató támogatásával
  • Folyamatos adtaszolgáltatás a központi HR és társosztályok részére (munkaügy, bér, tb, képzés)
  • Kapcsolattartás a munkaerő kölcsönző cégekkel, üzemorvossal, helyi hatóságokkal, Munkaügyi Központtal

Amire szükséged lesz a pozíció betöltéséhez:

  • Felsőfokú vagy középfokú szakirányú iskolai végzettség
  • 1-2 év szakmai tapasztalat
  • Széles körű munkajogi ismeretek, bérszámfejtéshez kötődő jogszabályok ismerete
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Excel, Word, Outlook)
  • Logikus gondolkodásmód, rendszerlátó szemlélet
  • Önálló, precíz munkavégzés, terhelhetőség
  • Nyitott, közvetlen személyiség, jó kommunikációs készség
  • Nyitottság a tanulásra, új készségek elsajátítására

Előnyt jelent:

  • SAP HR ügyviteli program ismerete
  • Nexon Time program ismerete
  • TB ügyintéző vizsga

Miért jó nálunk dolgozni? Amit kínálunk:

  • Kiemelkedő juttatási csomag, kiszámítható jövedelem
  • Bérként is kivehető cafeteria
  • Kereskedelem specifikus képzési lehetőségek
  • Segítség a betanulásban
  • Stabil hátterű vállalat
  • Összetartó, képzett csapat

Munkavégzés helye:

Budaörs

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció
  • Toborzás, Kiválasztás

Jelentkezés módja:

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette az érdeklődésed, várjuk jelentkezésed karrieroldalunkon, amelyhez kérjük csatold szakmai önéletrajzod magyar nyelven! 

Cégnév: METRO Kereskedelmi Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR ügyintéző Komárom-Esztergom megye

HR folyamtok, rendszerek hatékony működtetése toborzások, interjúk szervezése, nyomon követése, be- és kiléptetéssel kapcsolatos adminisztratív ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR specialista Pest megye

Olyan munkakört ajánlunk számodra, ahol lehetőséged lesz egy igen stabil munkahelyen, a jövőbeli munkatársak felvételével foglalkozni. Gyakorlatban ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR munkatárs Hajdú-Bihar megye

Toborzás-kiválasztási folyamat menedzselése: hirdetések elkészítése és kezelése, előszűrés, interjúztatás szakmunkás és szellemi pozíciókban ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Specialista Komárom-Esztergom megye

Álláshirdetések szerkesztése, feladása Beérkező pályázatok előszűrése, adatbázis szűrés Interjúszervezés és interjúztatás, esetleges tesztelések, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE